Умови доступності для навчання осіб з ООП

З метою забезпечення рівного доступу до освітніх послуг всіх учасників навчально-виховного процесу створюються відповідні умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами з урахуванням особливостей розвитку дітей: доступність будівель і приміщень, використання адекватних форм і методів навчально-виховної роботи, психолого-педагогічний супровід, налагодження співпраці з батьками (особами, які їх замінюють).

Для забезпечення навчання в інклюзивних класах в школі працюють асистенти вчителів, логопед-дефектолог, практичний психолог.

Територія шкільного подвір’я має вільний доступ для маломобільних груп населення.

Будівлю школи обладнано кнопкою виклику, пандусом, спеціальними входами до приміщення, санвузлом.